Målet er både å auka trygginga for trafikantane, men også redusera tal stengninger på grunn av skred og fara for skred. Ved Omnestunnelen skal den vestre portalen byggast ny, medan Fjågesundtunnelen vil få bytt begge portalane. Begge stader vil dei nye portalane blir gjorde 12-15 meter lengre, slik at dei betre kan forhindra at is fell ned i vegbanen.
Kraftig overbygg
Rasoverbygget i tre er gammalt og skal rivast. Det nye byggast skal byggast med betydeleg høgare styrke i betong. Bygget skal òg forlengast med om lag 25 meter. Konstruksjonen vil vera med ein kraftig horisontal betongplate som tak, på denne igjen vil det bli lagt ei bufferpute av jord og stein som skrår ut mot vatnet. Bufferen vil både fungera ved å ta dempa fallet frå nedfall, men den vil òg styra nedfall vekk frå konstruksjonen og utanfor vegbanen.
Stengd veg
Det blir nødvendig å stenga vegen medan delar av arbeidet pågår, det vil derfor medføra noko ulemper for brukarar av vegen. Terrenget ved alle stader gjer det umogleg å laga mellombelse vegar forbi arbeidsområdet, derfor vil det bli lange omkøyringsvegar for nokre trafikantar medan bygginga pågår.
Oppdatert: 19.12.2023 kl.14:59